Zarządzanie jakością

Gradient

O nas

Poradnik "ISO w praktyce" jest fachową i praktyczną publikacją dla pełnomocników ds. jakości, wydawaną przez Wydawnictwo Wiedza i Praktyka.

Wydawnictwo od ponad 10 lat sumiennie pomaga polskim przedsiębiorcom w skutecznym i efektywnym prowadzeniu działalności gospodarczej, a pracownikom w wypełnianiu codziennych obowiązków na najwyższym poziomie. Wydawnictwo Wiedza i Praktyka wywiązuje się z powierzonej misji, przygotowując kolejne poradniki - cieszące się ogromnym powodzeniem, jak również publikacje wymiennokartkowe, książki, publikacje elektroniczne: e-lettery i tematyczne portale internetowe.

Znajdziesz w nich prawie wszystkie zagadnienia dotyczące prowadzenia frmy: od zarządzania jakością, środowiskowego, bezpieczeństwem i higieną pracy po bezpieczeństwo informacji, od fnansów, podatków, windykacji po prawo pracy i ubezpieczenia społeczne. Możesz wybierać spośród 200 tytułów. Większość z nich możesz otrzymać na próbę, by dokładnie im się przyjrzeć i przekonać się, czy zechcesz je zatrzymać na zawsze.

Tak, chcę otrzymać na próbę, bezpłatnie, najnowszy numer poradnika "ISO w praktyce"

Jeśli miewasz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące wdrażania SZJ lub praktycznego zastosowania jednej z norm ISO serii 9000, skorzystaj z interpretacji uznanych ekspertów i przykładowych wzorów dokumentów i procesów. Znajdziesz je w poradniku "ISO w praktyce".

Poproś o bezpłatny egzemplarz poradnika na próbę.

Autorzy poradnika komentujący problemy pełnomocników ds. jakości związane z certyfikacją czy też recertyfikacją systemu to najwyższej klasy eksperci: wybitni specjaliści w dziedzinie zarządzania jakością: pracownicy jednostek certyfikujących, konsultanci, wykładowcy wyższych uczelni, auditorzy, pełnomocnicy innych firm. Artykuły napisane są przystępnym językiem i opatrzone licznymi wyróżnieniami, schematami procesów i wzorami tabel tak, aby były przydatne w codziennej pracy. Dzięki tak przyjaznej formie publikacji szybko dotrzesz do interesujących Cię informacji.

Teraz zaoszczędzisz czas, szukając odpowiedzi na swoje wątpliwości dotyczące doskonalenia SZJ. Będziesz też wiedzieć, na co zwracać uwagę, aby zminimalizować ryzyko wykazania niezgodności krytycznych podczas auditu.

Tak, chcę zapoznać się przez 14 dni, na próbę, z najnowszym wydaniem poradnika "ISO w praktyce".

Jeśli masz pytania związane z publikacjami, jakie oferuje Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta:

e-mail cok@wip.pl
tel. 22 518 29 29
faks 22 617 60 10

Wiedza i Praktyka sp. z o.o., ul. Łotewska 9a, 03-918 Warszawa     Centrum Obsługi Klienta: tel.: (22) 518 29 29 fax: (22) 617 60 10, e-mail: cok@wip.pl

Strona używa plików cookies.

Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.